کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    عایق بندی سیستم های سرمایشی و گرمایشی تاسیسات : استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی در محیط های مسکونی، مخازن و دیگ های بخار و بویلر، چیلرها در محیط های صنعتی کاربرد گسترده ای دارند. نقطه مشترک بین تمام این تاسیسات، جلوگیری از هدر رفتن انرژی و ممانعت از جا به جایی و انتقال گرما و سرما به محیط بیرون می باشد. علاوه براین، در برخی از آنها از نفوذ ذرات رطوبت نیز باید تا حد امکان جلوگیری شود. در غیر این صورت نه تنها انرژی هدر خواهد رفت، بلکه خسارت های جانی نیز ممکن است در بر داشته باشد. عایق تاسیسات به نوع خاصی از انواع عایق های حرارتی، رطوبتی و صوتی گفته میشود که بر روی لوله ها و مخازن مختلف قرار می گیرند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 آذر 1401 - 8:30
    بازدید : 88

    تولید افزودنی نانو ‏آب‌ بندی در سازه های بتنی : بتن، ممکن است به دلیل عدم ارتعاش و تراکم پذیری مناسب، عدم هیدراتاسیون کامل، عدم رعایت قوانین بتن‌ریزی و… ‏در سطح و عمق، دارای منافذ وخلل و خرج‌های متعدد باشد. همانطور که می‌دانید، منافذ در بتن، می‌توانند مسیری برای ‏عبور آب و یا مواد شیمیایی به داخل ساختار بتن باشند. این پدیده، به شدت به ساختار بتن، آسیب وارد می‌نماید. بنابراین ‏برای جلوگیری از پدید آمدن آسیب‌های ناشی از نفوذ رطوبت، هوازدگی، چرخه ذوب و انجماد و یا تحت تاثیر دیگر شرایط ‏محیطی، بهترین راهکار، نفوذ ناپذیر نمودن بتن است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 آذر 1401 - 8:0
    بازدید : 189

    خرید انواع عایق پوشش سقف ساختمان در کرج : پوشش سقف را برای اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می‌دهند، عده‌ای آن را بر می‌گزینند صرفا به این خاطر که محل کارشان یا محل زندگی‌شان را زیباتر و شکیل‌تر کنند حال آن که برخی دیگر در راستای جلوگیری از آسیب دیدن ساختمان و یا ویلا به فکر استفاده از پوشش سقف می‌افتند. عموما شرکت‌های فعال در حوزه ساخت و تولید انواع پوشش سقف، تمام تلاششان را به کار می‌گیرند تا با کمک گرفتن از بهترین و به روزترین تکنولوژی‌ها، پوشش سقف را تولید کنند. انواعی از مصالح وجود دارند که می‌توان از بین آن ها پوششی برای سقف انتخاب کرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 آذر 1401 - 13:37
    بازدید : 84

    عایق کاری با مصالح و عایق پیش‌ ساخته قیرگونی : این عایق رطوبتی قیرگونی دیوار یکی از متداولترین عایق مصرفی در ایران می باشد به این علت که در اکثر شهرهای کشور مواد اولیه این عایقکاری به وفور یافت می شود .مواد مورد نیاز در این عایق گونی و قیر می باشد ، که گونی مورد نیاز از کشورهای خارجی وارد می شود ودر سه اندازه مختلف به نامهای ، گونی درجه یک ، درجه دو ، درجه سه در بازار یافت می شود .طبق آئین نامه مقررات ملی ایران مشخصات گونی ایده آل عبارتند از : گونی باید نو ، ریز بافت ، کاملاً سالم و بدون آلودگی و چروک باشد و وزن آن در هر متر مربع حدود ۳۸۰ گرم باشد .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 آذر 1401 - 10:41
    بازدید : 87

    روش های عایق بندی سیمانی سطوح استخر  : آب بندی و عایق کاری یک استخر بتنی ممکن است به لحاظ فنی مشکل نباشد ولی می تواند یکی از چالش برانگیزترین موانع سر راه باشد. شما برای آب بندی یک استخر بتنی باید در هنگام ساخت به فکر استفاده از مواد آب بندی باشید، پوشش های ضد آب و محصولات مانع ورود آب تمایل به پیوند بهتر با زیرلایه های بتنی دارند. چرا که در ترکیبات شیمیایی مشابه هستند و توسط عوامل پلیمری اتصال بهتری را برقرار می کنند. در هنگام ساخت استخر جدید نیازی به خشک شدن کامل بتن ها برای استفاده از مواد آب بندی استخر نیست و آن ها قابلیت تنفسی دارند و چند روز پس از بتن ریزی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و سرعت کار شما را افزایش دهند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 آذر 1401 - 12:31
    بازدید : 82

    آب گریز نمودن پشت بام با محصولات پلیمری : از زمان های گذشته تا امروز استفاده از قیر و گونی و ایزوگام راهکاری پرطرفدار و رایج برای ضد آب نمودن پشت بام ها بوده است، در ایران نیز در بعضی از شهرها شرایط به گونه ای است که استفاده از قیر و ایزوگام برای آب بندی پشت بام ها راه حل مناسبی است، اما امروزه با پیشرفت دانش و فناوری روش های بسیار مدرن ومتنوعی برای عایق نمودن پشت بام ها پدید آمده است. در راستای معرفی بهترین عایق پشت بام به بررسی روش های مختلفی که برای عایق کاری پشت بام وجود دارد خواهیم پرداخت. عایق سفید یک عایق مخصوص برای پشت بام هستش و نسبت به هر عایق دیگری مثل قیر یا ایزوگام به صرف تره و ارزان تر است و از آن طرف نسبت به ایزوگام و قیر بسیار عملکرد بهتری دارد و برای اطلاع از قیمت عایق سفید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل تر و قیمت های دقیق تر و به روز رو در اختیارتون قرار دهیم.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    3 آذر 1401 - 8:3
    بازدید : 66

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2